گاهی واژنم تیر میکشه عادیه

۳ پاسخ

برا منم دوروزه هرزگاهی ی هو تیر میکشه میگن طبیعیه رحم داره کش میاد بزرگتر میشه

همه چی عادیه ی دردا میاد سراغت هرچی هفتت میره بالاتر اصلا تعجب میکنی 😂فقط خدای نکرده لکه و اینا داشتی باید بری دکتر

اره عزیزم طبیعی ، گاهی اوقات ، درد های پشت سرهم و طولانی نیاز داره بری پیش دکتر

سوال های مرتبط

مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی
🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وپنجم بارداری