برا منم دوروزه هرزگاهی ی هو تیر میکشه میگن طبیعیه رحم داره کش میاد بزرگتر میشه
همه چی عادیه ی دردا میاد سراغت هرچی هفتت میره بالاتر اصلا تعجب میکنی 😂فقط خدای نکرده لکه و اینا داشتی باید بری دکتر
اره عزیزم طبیعی ، گاهی اوقات ، درد های پشت سرهم و طولانی نیاز داره بری پیش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.