۸ پاسخ

نهایتا ۳ روز

بچه اولم شیر خشک میدادم یادمه هر ماه ۱۰تا سهمیه رو مبخریدم بزور میرسوندم تا آخر ماه
یه وقتا یکی دیگ هم میرفتم آزاد میخریدم


دومی هم ک فعلا شیر خودمو خورده اما از این ماه باید احتمالا شیرخشک بدم

به ۴روز کامل نمی‌رسه

سه روزه

یک هفته تقریبا هر موقع شیر بخاد هم میدم ساعت مشخص ندارم دلم نمیاد منتظر نگه دارم

سه روزه

من کمکی میدم یه هفته میخوره

پسر من پنج یا چهار روز

سوال های مرتبط