۹ پاسخ

منم 3میبندم

من دو میبندم مارک مای بیبی طرح جدید خوبه

6600 دو هانیز خیلی خوبه براش
اما دو کانال دار مای بی بی خیلییییی کوچیکه براش

من ۲ میبنم ۶ کیلوعه

من ۳ می‌بندم پنج و نیمه

من بچم ۳ ماهشه ۶ کیلوعه هنوز براش سایز یک میبندم

دو هانیز بگیر عالیه

دو کانال دار ازین جدیدا ببند

من ۳میزاشتم
ن بزرگ نبود

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۱۴ ماهگی