منم 3میبندم
من دو میبندم مارک مای بیبی طرح جدید خوبه
6600 دو هانیز خیلی خوبه براش
اما دو کانال دار مای بی بی خیلییییی کوچیکه براش
من ۲ میبنم ۶ کیلوعه
من ۳ میبندم پنج و نیمه
من بچم ۳ ماهشه ۶ کیلوعه هنوز براش سایز یک میبندم
دو هانیز بگیر عالیه
دو کانال دار ازین جدیدا ببند
من ۳میزاشتم
ن بزرگ نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.