بچه ها بچم ۵کیلو ۲۰۰ گرمه سایز. چند ببندم؟؟دوماهه هست

۹ پاسخ

من ۳ میبندم البته بیشتره وزنش هر بار میبینم پوشکش داره کشش جا میندازه روی پاش و قرمز میشه یه سایز بالا میبرم سایز پوشکشو

من ۳ میبستم
الان ۴ میبندم

منم سه میبندم
البته بچه ی من وزنش بیشتربود
واینکه تاجایی دو بستم که خط کش رو پاش نیفته هروقت بیفته یه سایز بزرگتر میگیرم

من ۳ میبندم

بستگی به بچه داره دختر من چون پاهاش تپل ۲براش کوچیک ۳میبندم

دو یا سه بستگی داره به فرم بدنش

۳ ببند

من ۲ می بندم

همون سایز ۲

سوال های مرتبط