من ۳ میبندم البته بیشتره وزنش هر بار میبینم پوشکش داره کشش جا میندازه روی پاش و قرمز میشه یه سایز بالا میبرم سایز پوشکشو
من ۳ میبستم
الان ۴ میبندم
منم سه میبندم
البته بچه ی من وزنش بیشتربود
واینکه تاجایی دو بستم که خط کش رو پاش نیفته هروقت بیفته یه سایز بزرگتر میگیرم
من ۳ میبندم
بستگی به بچه داره دختر من چون پاهاش تپل ۲براش کوچیک ۳میبندم
دو یا سه بستگی داره به فرم بدنش
۳ ببند
من ۲ می بندم
همون سایز ۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.