۱۲ پاسخ

من یه هفته بعد کاملا خوب شدم خداروشکر

تا چند سال درد می‌کنه ولی روز سوم کلن حالت خیلی خوب میشه

دو روز

هرچی بیشتر راه بری زودتر خوب میشی

من دو ماهه داخل شکمم درد دارم البته کار سنگین زیاد میکنم

بعد ۲ ماه، تا دو ماه کم و بیش سوزش داشتم.

3 روز اول خیلی درد داشتم بعد کم شد تا 10 روز

بعد کشیدن بخیه ها

بعد کشیدن بخیه

یک ماه

روزه دهم خیلی خوب میشی گرچه هر چی بیشتر راه بری سریعتر خوب میشی

بخیه هاتونو که بکشید اکی میشید عزیزم

سوال های مرتبط