۵ پاسخ

حدود ۸ ساعت بعد با کمک پرستار بلتد شدم و قدم زدم و رفتم سرویس. درد داشت ولی خب قابل تحمله

چهار عمل شدم
فککنم هفت اینا اومدن گفتن باید راه بری . از اون ببعد پاشدم کلا

عزیزم دکترت کی بود
راضی از بیمارستان موسوی ؟
تو خصوصیا پیام دادم تونسی جواب بده ممنون

۱۲ساعت
گلاب به روت من اسهال گرفته بودم دیگه بخیه رو یادم رفته بود تا صبح ۵۰بار رفتم سرویس

شب اومدن بلند کردن و راه رفتیم
اولش خییییلی سخت بود ولی بعدش اوکیه

سوال های مرتبط