حدود ۸ ساعت بعد با کمک پرستار بلتد شدم و قدم زدم و رفتم سرویس. درد داشت ولی خب قابل تحمله
چهار عمل شدم
فککنم هفت اینا اومدن گفتن باید راه بری . از اون ببعد پاشدم کلا
عزیزم دکترت کی بود
راضی از بیمارستان موسوی ؟
تو خصوصیا پیام دادم تونسی جواب بده ممنون
۱۲ساعت
گلاب به روت من اسهال گرفته بودم دیگه بخیه رو یادم رفته بود تا صبح ۵۰بار رفتم سرویس
شب اومدن بلند کردن و راه رفتیم
اولش خییییلی سخت بود ولی بعدش اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.