با حالت تهوع صبح چیکار میکنید؟🥲😩

۸ پاسخ

هرصبح بالا میارم نمیدونم کی تموم میشهه

هیچی بالا میاریم😅

قرص ب ۶ و یدونه بیسکوییت بخور قبل از اینکه از جات بلند بشی ، لیمو هم بو کنی کمتر میشه

سلام عزیزم باید تحمل کنید من هم صبحها دارم اصلا حالم سمت صبح خوب نیست

من قرص مینداختم الان درست شدم دیگه تهوع ندارم

هیچی منم صبحا تهوع دارم خیلی سخته😑😑😑

من اصلا تهوع صبح ندارم ظهر یا شب ها یکم میاد سراغم حالت عق زدن و میره البته دیروز بالا هم آوردم یکبار
نمیدونم دیگه اینطور میمونه برا منم یا تازه اولشه 🤦🏻‍♀️

یدونه بيسکوئيت و تحمل کاری نمیتونیم بکنیم

سوال های مرتبط

مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری