هرصبح بالا میارم نمیدونم کی تموم میشهه
هیچی بالا میاریم😅
قرص ب ۶ و یدونه بیسکوییت بخور قبل از اینکه از جات بلند بشی ، لیمو هم بو کنی کمتر میشه
سلام عزیزم باید تحمل کنید من هم صبحها دارم اصلا حالم سمت صبح خوب نیست
من قرص مینداختم الان درست شدم دیگه تهوع ندارم
هیچی منم صبحا تهوع دارم خیلی سخته😑😑😑
من اصلا تهوع صبح ندارم ظهر یا شب ها یکم میاد سراغم حالت عق زدن و میره البته دیروز بالا هم آوردم یکبار
نمیدونم دیگه اینطور میمونه برا منم یا تازه اولشه 🤦🏻♀️
یدونه بيسکوئيت و تحمل کاری نمیتونیم بکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.