۱۰ پاسخ

لیموترش بو کنین

ناشتا اس ام پرازول میخورم سرم میزنم ۱۲س یبار قرص متوکلپراز

منم خیلی حالت تهوع داشتم فقط لیموترش بو میکردم و زنجبیل

قرص ویتامین B6

من ماما بهم گفت از مچ دستت اندازه چهار انگشت بیا بالا وسط شو ماساژ بده حالت تهوع بهتر میشه

زنجبیل بو کن عالیه

سرم میزنم

هیچی نمیشه کرد😭😭😭فقط من میشینم کریه میکنم

ب من گفتن ب6 بخور هنوز نخریدم 😭😭

من رفتم دکتر بهم قرص داد بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان امیر حسن مامان امیر حسن روزهای ابتدایی تولد