بچه ها شما برا حالت تهوع چکار می‌کنید راهنماییم کنید توروخدا

۸ پاسخ

من هرچی تا الان خوردم خوب نشدم دیگه عادت کردم

لیمو بو کن
ابلیمو بخور
ترد خیلی خوبه
اب زیاد نخور خیلی چیزا هست باید ببینی با چی بهتر میشی

تحمل کن
قرص هم میتونی بخوری ولی معمولا زیاد تاثیر ندارع

میگن کله پاچه خیلی خوبه دروغ چرا من کله پاچشو دوس ندارم ولی ابشو میخورم خیلی خوبه

دکترت قرص هیچی بهت نداده ؟من b6 خیلی بهترم میکرد کلی حالم خوب میشد

من دو یه روزه حالم بده سرگیجه دارم میگن نون خشک خوبه خودم هنوز نخریدم

من یچیز ترش میخورم خیلی بهتر میشم

رب انار میخورم

سوال های مرتبط

مامان 😍❤️ مامان 😍❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد