۴ پاسخ

سعی کن توی تغذیت دنبال چیزی باشی که حالت و بهتر کنه برای من بستنی یخی خرما گوجه سبز خوب بود سعی کن غذای کبابی بخوری که هم چربی کمتری داره هم بهتر و رژیمی حساب میشه من الان مرغ نمیتونم بخورم ولی مرغ و چرخ کن خیلی کم چون زیاد چرخ کنی نمیتونی بسته بندی کنی فلفل دلمه بزن با یکم ادویه چون بارداری زعفران نزن عصاره مرغ بزن بسته بندی کن هروقت دلت ظعف کرد دوتا گریل کن حالا با روغن یا توی سولاردوم جفتش خوب میشه ماهی کبابی هم خیلی خوشمزه میشه برات خوبه حتی رو گاز هم میتونی درست کنی به همه چیز لیمو و نارنج بزن بزار حالت و خوب کنه هرچقدر بتونی غذا بخوری همون قدر حالت هم خوب میشه

ب ۶ منو بدترمیکرد هیچ راهی جز تحمل نداری مگر سرم بزنی اونم ی روز خوبی
میگذره عزیزه من 🧡🥹

بارداریه دیگه به دکتر بگی برات قرص مینویسه

دکتر قرص حالت تهوع یا ب۶بهت نداده؟

سوال های مرتبط