۶ پاسخ

فقط عوق میاد دا منم اونجوریم اگه معدم خالی باشه عوق میاد اگر نه تمامشو بالا میارم

خوب خوبه دیگه طبیعیع این منم صبحا دارم تا ۲ظهر هیچی نمیخورم از اونحا ب بعد قش میرم اگه نخورم

دمیترون بخور

عزیزم سونو قلب رفتی ؟

واای من دارم میمیرم فقط

یکم آب نمک بخور حالت بهم میخوره

سوال های مرتبط

مامان میکائیل تودلی مامان میکائیل تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی