منم ندارم هنو😂😂
منم ندارم 🫣
😑😶دعا کن نداشته باشی،بدونی چیا به سرت میاد نمیگی 🫠
منم هنوز نا حالت تهوع نا ویار هیچی جز درد کمر و سینه ندارم
منم تا هفته ۹ میگفتم چرا ندارم از اون ور به بعدش نابود شدم از تهوع
من خودم وارد پنج هفته شدم افتزاع بد ویار شدم وزنم به شدت پایین اومده و مکمل استفاده می کنم اب می خورم از گلوم راحت پایین نمیره
سیستم بدنی هر شخص با شخص دیگه متفاوت قرار نیست تمام علائم برای همه یکسان باشه
خداروشکر کن
توروخدا دعا نکن داشته باشی اگه بدونی چقدررر سخته 🤢🥴
هنوز زوده 🤢🤢🤢
زوده خواهر از هفته ۸ ب بعد شروع میشه
هنوز زوده
دوست داری داشته باسی🤮😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.