چرا حالت تهوع ندارم🤦🏻‍♀️

۱۳ پاسخ

منم ندارم هنو😂😂

منم ندارم 🫣

😑😶دعا کن نداشته باشی،بدونی چیا به سرت میاد نمیگی 🫠

منم هنوز نا حالت تهوع نا ویار هیچی جز درد کمر و سینه ندارم

منم تا هفته ۹ میگفتم چرا ندارم از اون ور به بعدش نابود شدم از تهوع

من خودم وارد پنج هفته شدم افتزاع بد ویار شدم وزنم به شدت پایین اومده و مکمل استفاده می کنم اب می خورم از گلوم راحت پایین نمیره

سیستم بدنی هر شخص با شخص دیگه متفاوت قرار نیست تمام علائم برای همه یکسان باشه

خداروشکر کن

توروخدا دعا نکن داشته باشی اگه بدونی چقدررر سخته 🤢🥴

هنوز زوده 🤢🤢🤢

زوده خواهر از هفته ۸ ب بعد شروع میشه

هنوز زوده

دوست داری داشته باسی🤮😑

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان اَبرا🎀 مامان اَبرا🎀 ۱ ماهگی
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته شانزدهم بارداری
مامان تانیا مامان تانیا هفته نوزدهم بارداری