من چرا حالت تهوع اینا ندارم؟

۱۲ پاسخ

من تا الان نداشتم

چون که از بندگان برگذیده خدایی🤣

منم ندارم سوزش معده و حساسیت ب بوها

بهتر حالا فک میکنی خوبه که داشته باشی 🫠روز و شبت ب فنا میره با تهوع

منم دقیقا هیچ علائمی نداشتم کم کم میاد الان فقط سوزش معده پدرمو درآورده با حساسیت به بعضی بو ها دیگ هیچی

از هفته ۷ به بعد شروع میشه

عجله نکن 😏
لعنتی میاد من از 9 هفته به بعد شدم🤢🤮

واقعا برو خداروشکر هزااااار مرتبه شکر کن فقط همین

از دوماه شروع میشه نگران نباش

منم ندارم 😅

کلان چع علاعمی داری

بروخدارو شکر کن منم ندارم

سوال های مرتبط

مامان بشششه🫐🐾 مامان بشششه🫐🐾 هفته سیزدهم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری