من چرا حالت تهوع ندارم ؟😐

۱۵ پاسخ

منم ندارم😂

من تو کلِ بارداریم کلا تهوع نداشتم

بهترررر

یکی دوهفته دیگ میبینمت عزیزم ک داری گریه میکنی🙆🏻‍♀️😂

خداروشکر کن انشالله هیچ وقت نداشته باشی

خداروشکر کن ک نداشته باشی تا اخر
من رفتمه تو چهارماه ولی هنوز تهوع و استفراغ دارم

واییی خداروشکر کن من که میگم خداکنه حالت تهوع نگیرم

خداروشکر کن من آنقدر حالم بده

منم ندارم😂

منم ندارم

منم ندارم

خداروشکرکن خیلییی بده

شکر خدا کن

شاید زوده هنوز😊
همه که مثل هم نیستن عزیز

برو خداروشکر کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان اَبرا🎀 مامان اَبرا🎀 ۱ ماهگی
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسری تودلی🥬🐣 مامان پسری تودلی🥬🐣 هفته سی‌ام بارداری