بچهاهمه حالت تهوع دارن من چرا ندارم😭

۱۷ پاسخ

منم نداشتم نه سر دخترم نه سر این یکی که جنسیتش هنوز مشخص نیست، الکی نگران نشو

ممکن هفته های بعد پیدا کنی
همه ک مثل هم نیستن شاید اصلا نداشتی بهتره ک

منم ندارم اصلا

منم ندارم فقط دلشوره دارم

منم ندارم گلم

من از هفته هفتم و هشتم شروع شد

منم تهوع ندارم،الکی نگرانی واسه خودت درست نکن عزیزم.

عجله نکن من از سه ماه شروع شد

خیلی ها ندارن من پدرم دراومده دوستم دوقلو بارداره اصلا علائم نداره 🥺

خیلی چیز خوبیه بهترکه نداری

اولا زوده دوما من سر دخترم داشتم سر این نه

منم هفته ۶ هستم تهوع ندارم گلم دو روزه فهمیدم باردارم🥹

منم حالت تهوع ندارم و نداشتم

زوده حالا

تو از بندهای نظر کرده خدایی
طبیعی نگران نباش بعضیا همینطورن
منم سر بچه اولم تا دو ماه تمام هیچ علائمی نداشتم از ماه سوم شروع شد
ولی این نه داغونم کرده

منم ندارم اصلا

سعی کن بخوابی بیدار شدی بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان اَبرا🎀 مامان اَبرا🎀 ۱ ماهگی
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری