چرا من حالت تهوع ندارم برام سواله

۱۳ پاسخ

عزیزم خوبی؟ رفتی سنو

گلم منم بچه‌ها م پسربودن اصلا حالت تهوع نداشتم بعضیا میگن روپسر حالت تهوع نمیگیری من که نداشتم

منم حالت تهوع ندارم خداروشکر

علائم هر کسی یه جوره عزیزجان

نگران نباش منم اینجور میگفتم الان به غلت کردن افتادم

چون هنوز زوده

منم تا ۶ هفته همین بودم پامو گذاشتم تو ۷ هفته شروع شد بیچارم کرده

اندکی صبر داشته باش🤣🤣 دو هفته دیگه تاپیک میزاری. چیکار کنم حالم خوب بشه دیگه از بس تهوع دارم

خیلی زود من اول 4ماهگی شروع شد

منم اصلا ندارم😂

خیلیا ندارن دیگه خوبه که

زوده که

ویارت خوبه خیلی دلت میخواد حالت تهوع داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان اَبرا🎀 مامان اَبرا🎀 ۱ ماهگی
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسری تودلی🥬🐣 مامان پسری تودلی🥬🐣 هفته سی‌ام بارداری