چرا من حالت تهوع ندارم خیلی میترسم 😭

۱۵ پاسخ

طبیعی عزیزم از ۷یا ۸هفته شروع میشه منم ندارم

منم حالت تهوع ندارم خیلی کم

منم ندارم هنوز، فقط خوابم میاد و سینه هام درد میکنه و گشنه میشم

وای وای من از الان دارم کلافه هستم🥲😭میخورم حالت تهوع دارم نمیخورم باز حالت تهوع و ضعف و بیداری از غذا😩😤

خداروشکر کن یه سریا اصلا ندارن عزیزم من پدرم دراومده

منم ندارم اصلا

عادیه عزیزم منم تو هفته های پایین اصلا نداشتم تازه تو هفته ۱۰و ۱۱ یه کوچلو تهوع صبح گاهی میگرفتم

سلام عزیزم منم ندارم دیدم شایعه شد ک حالت تهوع نداشتن خطر ناک از دکترم پرسیدم گفت این خرافات چیه

نگران نباشید، حالت تهوع من تازه ۱۱ هفته شروع شد که کاش نمیشد 🤦🏻‍♀️

ویتامین B6 بدنت تکمیله ک حالت تهوع نداری
خوبه ک
هیچ مشکلی نیست نکران نباش

منم ندارم

عادیه بعضیا تو اولین ماه حالت تهوع میگیرن بعضیا ن اخرین ماه ها حالت تهوع میگیرن

ایناطبعیه

فقط صبح هایکم بیزارمیشم ولی میخورم

من ندارم اصلا

سوال های مرتبط

مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان اَبرا🎀 مامان اَبرا🎀 ۱ ماهگی
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری