حالت تهوع ندارم دارم میترسم😐

۸ پاسخ

وای چقدر مثل منب

نترس منم هفته شما اوکی بودم الان نمیتونم اب بخورم انقد حالم بد میشه 😂

منم ندارم

سعادت نصیبت شده بده مگه
والا من هر چی میخورم حالم بد میشه

اون وقت من نصف شب از حالت تهوع بیدار شدم

خوش بحالت من هم حالت تهوع دارم هم سوزش معده

نترس منم اصلا نداشتم

سلام عزیزم بعضی افراد کل نه ماه عین فرد عادی هستند.

سوال های مرتبط

مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری