طبیعیه که هنوز حالت تهوع ندارم میترسم نینی چیزیش بشه🥲

۷ پاسخ

صبر داشته باش بعدا نیای بگی که من با این حالت تهوع چیکار کنم

طبیعیه سر بچه اولم از ۷ هفته برام شروع شد
سر این دومی که اصلا نداشتم

منم هروقت چیزی میخورم شوهرم میگه چرا حالت تهوع نداری همون لحظه میخوام بالاا بیارم هاااا امروز دعوامون شد🥴🥴🤣

منم ندارم

منم ندارم

از هفته ۸ و ۹ شروع میشه تازه😂😂

منم ندارم

سوال های مرتبط

مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری