من هنوز حالت تهوع ندارم طبیعیه؟

۸ پاسخ

عزیزم برا حالت تهوع کمی زوده معمولا از 9هفته خودشو نشون میده ولی ان شاءلله که شما از اون دسته افراد خوش شانسی که تا آخر بارداریشون علائم خاصی ندارن باشی
چون واقعا عذاب آوره...

من تا الان ندارم 😂

من تا الان ندارم 😂

من تنها علامتم یبوسته ،سرویس شدم😂

خشبحالت من دهنم سرویس شده 😢

خدا کنه نگیری خیلی بده من که واقعا دهنم سرویس شوده

من که گاهی فکر میکنم باردار نیستم بس ک علائمی ندارم

اره منم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری