اینکه من زاد حالت تهوع ندارم طبیعیه ؟؟؟

۷ پاسخ

برو دعا کن نداشته باشی اصلا
من همین بود هی گفتم ندارم
از 6هفته تقریبا شروع شده بیچارم کرده تهوع بی حالی بی جونی بوی غذا بوی همه چیز کلا حالم افتضاح بده پشیمونم از هرچی حاملگی دیشب نشستم گریه کردم از حال بد
ایشالا به این روزا نرسی صحیح و سالم بدون ویار بود دنیا بیاد

هنوز زوده واس حالت تهوع عزیزم ولی ایشالا ک نداشته باشی🥲

من هی ندارم

هفته شیش شروع میشه نترس😁✌🏻

بله عزیزم هنوز اولشه

آره خیلی هاتهوع ندارند

زیاد

سوال های مرتبط

مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی 😘 مامان نی نی 😘 هفته ششم بارداری