منم خیلی ندارم
گاهیی میاد میرع
زوده صب کن 😁
منم حالت تهوع ندرم
منم ندارم فک میکنم هنوز یکم زود باشه😶بیا تا میتونیم بخوریم😂
من سر پسرم داشتم
ولی الان ندارم بچه با بچه فرق میکنه دیگه
طبیعی نگران نباش قرار نیست همه عین هم باشیم
شروع میشه نگران نباش هههه
منم ندارم 🥹
منم ندارم
منم ندارم 🙄🤔
منم ندارم
خداروشکر کن واقعا چیز بدیه بخدا
رفتی سونو؟
صبر کن شروع بشه
ای خواهر برو خداروشکر کن نداری من با سرم سرپام از ویار وحشتناک
منم ندارم طبیعیه
عزیزم از خوش شانسیته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.