خانوما چرا من هنوز حالت تهوع ندارم؟؟طبیعیه

۱۴ پاسخ

من حالت تهوع ۸هفته شروع شد هفته ۹ بی اشتها شدم دو قاشق غذا میخورم سیر میشدم

آره عزیزم منم دیروز حالت تهوع امروز حالت تهوع ندارم
پنجشنبه میخوام برم سونو واسه ساک بارداری میشه دعا کنی برا منم سه قلو باشه میدونم سخته اما واقعا دوس دارم😍

صبر کن کم کم

من تا این هفته ندارم

اره
خدا رو شکر کن
غذای سالم بخور
بچه ها خیلی از بدنت انرژی میگیرن
شاید لطف خداست ک تهوع نداشته باشی ک بتونی به خودت برسی

میاد پرقدرت
من انقد ذوق داشتم تهوع نداشتم ولی از ٩هفته شروشد همچنان ادامه داره

منم ندارم

ان شاالله تا آخر اذیت نشی
دخترخاله منم ۳ قلو داره،الان ۱۵ ساله هستن،
از خدا میخوام واسه شما هم سبک باشه

نترس عزیزم بزودی میاد

من ۹هفته شروع شد😂

من دوروزه بیشترشده😓

وای خدا سه قلو بارداری😍

آره عزیزم همه ک‌مثل هم نیستن

بتات چنده؟

سوال های مرتبط

مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان معجزه خدا🥹🩷 مامان معجزه خدا🥹🩷 هفته ششم بارداری
مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری