هنوز زوده
بعدش خوشبحالت من ده روزه گاهی حالت تهوع دارم اعصابم خورد میشه
ای بابا پس هنوز اولشم که حالت تهوع ندارم پس خداکنه نداشته باشم
وای خدااا بگو ایشالله نداشته باشم تهوع خیلی به آدم فشار میاره البته هنوز زوده از هفته ۸ اینا شروع میشه
زوده من از 7هفته ک شروع شده تا الان ولم نکرده😑😑
هنوز اولشی
شروع که شد میگی کاش حالت تهوع نداشتم
مال من از همین 6 هفته شروع شد تا الانم هست.
واسه بعضیا 8 هفته شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.