خانوما چرا حالت تهوع ندارم؟؟
زوده هنوز؟؟؟

۶ پاسخ

هنوز زوده
بعدش خوشبحالت من ده روزه گاهی حالت تهوع دارم اعصابم خورد میشه

ای بابا پس هنوز اولشم که حالت تهوع ندارم پس خداکنه نداشته باشم

وای خدااا بگو ایشالله نداشته باشم تهوع خیلی به آدم فشار میاره البته هنوز زوده از هفته ۸ اینا شروع میشه

زوده من از 7هفته ک شروع شده تا الان ولم نکرده😑😑

هنوز اولشی
شروع که شد میگی کاش حالت تهوع نداشتم

مال من از همین 6 هفته شروع شد تا الانم هست.
واسه بعضیا 8 هفته شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان تانیا مامان تانیا هفته نوزدهم بارداری
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری