بچه ها من تهوع ندارم هنوز، زوده نه؟؟

۱۲ پاسخ

منم ندارم🥲

خدا تو شکر کن ک نداری من هنوز ک هنوز حالت تهوع هام شدیده تو دوران بارداری حالت تهوع و بالا آوردن خیلی بده شما مریض میشی بالا میاری فرق می کنه تو این دوران ک بالا میاری جونت می خواد در بیاد

منم ندارم

منم نداشتم هی میگفتم ندارم چهار پنج روز شده افتضاح خودشم 🥴🥴🥴

زودهه

والا منم هیچی ندارم

منم ندارم

منم ندارم

چرا من دارم

گلم من ۱۰ هفتمه حالت تهوع نداشتم امروز ی بار داشتم دکترم گفت طبیعی خوشبحالت نداری

عزیزم بعضیا اصلا تهوع ندارن منم اصلا ندارم

منم ندارم

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان پسری تودلی🥬🐣 مامان پسری تودلی🥬🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی 😘 مامان نی نی 😘 هفته ششم بارداری