از هفته ۷یا ۸شروع میشه
طبیعیه
همه مثل هم نیستن
منم ندارم ولی خیلی دوست دارم داشته باشم
همه مثل هم نیستن عزیزم
منم نداشتم و ندارم هنوزم
بدن به بدن متفاوته
منم ندارم خداروشکر
از 7 هفته شروع میشه
عزیزم طبیعیه ممکنه اصلا ویار اینا نداشته باشی ممکنه از هفته های بالاتر بیاد سراغت هردوش طبیعیه نگرانش نباش
زوده حالا من از هفت هفته شروع شد
تو از بندگان خوب خدایی
من مردم از حالت تهوع
زوده هنوز عزیزم از 9 هفته شروع میشه
منم ندارم یه هفته جلوترم
فقط ب بوها حساس شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.