خانوما ۵هفته و ۶روزمه چرا حالت تهوع ندارم

۱۱ پاسخ

از هفته ۷یا ۸شروع میشه

طبیعیه
همه مثل هم نیستن

منم ندارم ولی خیلی دوست دارم داشته باشم

همه مثل هم نیستن عزیزم
منم نداشتم و ندارم هنوزم
بدن به بدن متفاوته

منم ندارم خداروشکر

از 7 هفته شروع میشه

عزیزم طبیعیه ممکنه اصلا ویار اینا نداشته باشی ممکنه از هفته های بالاتر بیاد سراغت هردوش طبیعیه نگرانش نباش

زوده حالا من از هفت هفته شروع شد

تو از بندگان خوب خدایی

من مردم از حالت تهوع

زوده هنوز عزیزم از 9 هفته شروع میشه

منم ندارم یه هفته جلوترم
فقط ب بوها حساس شدم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری