دوستان من ۵هفته ام ولی اصلا حالت تهوع ندارم چرا

۱۰ پاسخ

خوبه نداشته باشی اونجوری سخته

عجله نکن هنوز وقت داری 😉😉😉

من از هفت هفته یکم حالت تهوع گرفتم سرهفته یک باریا دوبار بالامیارم

کمرم سمته چپ خیلی درد میکنه یه دفعه میگیره

منم تا الان هیچ علائمی نداشتم تازه چند روزه از غذا بدم میا ولی نه تهوع

زوده من هفته ۱۱

ھنوز ازودہ از 7ھفتہ بہ بعد معمولا شروع میشہ

پس جای استرس نیس

زوده من خودم از ۶ هفته شروع شد و تاالان یکم بهتر شدم

منم هشت هفته رو رد کردم هیچ‌علائمی ندارم

سوال های مرتبط

مامان تانیا مامان تانیا هفته بیستم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری