چرا من حالت تهوع ندارم 😂😂

۱۳ پاسخ

شما حالت تهوع گرفتی؟ من شش هفته هستم حالت تهوع ندارم

زوده هفته 8.9

منم ندارم ولی منتظرم بیاد بفهمم باردارم

منم ندارم

شکر گزار باش گلم🥲

منم نداااارممم😂😂بیا شکر گزار باشیم

هنوز زوده خب مال من از ۶ هفته حالت تهوع شروع شد از ۷ هفته بالا میارم دیگه هر روز

خب از هفته ۶شروع میشه منم نداشتم تو هفته شما همش میگفتم چرا ندارم شروع بشه خستت میکنه خیلی بده

خیلی زوده 😂خوشحال نباش

جاداری حالاااا😂

منم نداشتم اصلا

خوشبحالت که نداری

چون شاید پسره😅

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان اَبرا🎀 مامان اَبرا🎀 ۱ ماهگی
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسری تودلی🥬🐣 مامان پسری تودلی🥬🐣 هفته سی‌ام بارداری