خوش بحالت
منم اصلااا ندارم💃💃
منم ندارم و نگران میشم نمیدونم انشالله که خیره فقط حساسیت سینه و درد پریودی که بعضی وقتا میگیره ول میکنه
من کلا حالت تهوع نداشتم بارداری اولم
این یکی احساسشو دارم ولی
چه خوب که نداری من سر دخترم مررردم
منم ندارم
روزی هزار بار شکر خدا کن
بنام خدا جزعه بندگان خوبه خدایی😅
عزیزم میگن متفاوت هست برای هرکسی
بروخداروشکرکن نداری وگرنه پدرادم درمیادکاش منم بارداریم هیچی نمیفهمیدم
خب پسر میگن حالت تهوعش کمتره
اولین روز اخرین پریودیت کیع
تشکیل قلب رفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.