۸ هفتم چرا حالت تهوع اینا ندارم😑

۱۳ پاسخ

خوش بحالت

منم اصلااا ندارم💃💃

منم ندارم و نگران میشم نمیدونم انشالله که خیره فقط حساسیت سینه و درد پریودی که بعضی وقتا میگیره ول میکنه

من کلا حالت تهوع نداشتم بارداری اولم
این یکی احساسشو دارم ولی

چه خوب که نداری من سر دخترم مررردم

منم ندارم

روزی هزار بار شکر خدا کن

بنام خدا جزعه بندگان خوبه خدایی😅

عزیزم میگن متفاوت هست برای هرکسی

بروخداروشکرکن نداری وگرنه پدرادم درمیادکاش منم بارداریم هیچی نمیفهمیدم

خب پسر میگن حالت تهوعش کمتره

اولین روز اخرین پریودیت کیع

تشکیل قلب رفتی

سوال های مرتبط

مامان اَبرا🎀 مامان اَبرا🎀 ۱ ماهگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری