خوش بحالت بشدت حالت تهو دارم
وای منم همینطور
اره عزیزم
آره طبیعیه ویار اصلی بعد از ۸ هفته شروع میشه
انشالله که کلا ویار و تهوع نداشته باشی
منم ندارم هیچی
همه ک ندارن قربونت من ۴ تا شکم زاییدم درغ از یک اوغ زدن حسرتش ب دلم موند😔
مال منم تازه شروع شده عزیزم نگران نباش
منم هنوز حالت تهوع ندارم.
مال من از همین ۸هفته شروع شد
خداتو شکر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.