مامانا نزدیک ۸ هفتم ولی هیچ خبری از حالت تهوع نیست طبیعیه؟

۱۰ پاسخ

خوش بحالت بشدت حالت تهو دارم

وای منم همینطور

اره عزیزم

آره طبیعیه ویار اصلی بعد از ۸ هفته شروع میشه
انشالله که کلا ویار و تهوع نداشته باشی

منم ندارم هیچی

همه ک ندارن قربونت من ۴ تا شکم زاییدم درغ از یک اوغ زدن حسرتش ب دلم موند😔

مال منم تازه شروع شده عزیزم نگران نباش

منم هنوز حالت تهوع ندارم.

مال من از همین ۸هفته شروع شد

خداتو شکر کن

سوال های مرتبط

مامان بشششه🫐🐾 مامان بشششه🫐🐾 هفته چهاردهم بارداری
مامان فرشته من مامان فرشته من هفته نوزدهم بارداری