من ۸ هفتم داره تموم میشه طبیعیه تهوع و علائم ندارمممم ؟؟؟؟؟؟

۱۶ پاسخ

خوش به حالت 🥲

منم ندارم

خوشبحالتون من هرروز حال تهوع استفراغ

من از ماه چهارم شروع شد

منم ندارم شک خدا

بعضیا ندارن ولی من دارم خیلی کم مثلاً صبحا میگیره یکی از دوستا بچش با من برابر هس میگه من حالت تهوع ندارم میگه

منم نداشتم تو ۸هفته ولی ۱۰,۱۱هفته بودم اومد سراغم

منم هفت هفته ام هیچی ندارم

سونوقلب رفتی

منم ندارم ۳ روز پیش سونو بودم خداروشکر همه چی خیلی خوب بود

اصلا ربطی نداره خیلیا ندارن و بچه سالمه اینا همه بستگی به بدن و گوارش و ژنتیک داره

بعضیا ندارن

منم ندارم 😍

بعضیا اصلا ندارن که خیلی خوش به حالشون
بعضیا دیر تر شروع میشه

خوش بحالتون جون ندارم دیگه از تهوع و استفراغ

منم ندارم اصن

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بشششه🫐🐾 مامان بشششه🫐🐾 هفته چهاردهم بارداری