خوش به حالت 🥲
منم ندارم
خوشبحالتون من هرروز حال تهوع استفراغ
من از ماه چهارم شروع شد
منم ندارم شک خدا
بعضیا ندارن ولی من دارم خیلی کم مثلاً صبحا میگیره یکی از دوستا بچش با من برابر هس میگه من حالت تهوع ندارم میگه
منم نداشتم تو ۸هفته ولی ۱۰,۱۱هفته بودم اومد سراغم
منم هفت هفته ام هیچی ندارم
سونوقلب رفتی
منم ندارم ۳ روز پیش سونو بودم خداروشکر همه چی خیلی خوب بود
اصلا ربطی نداره خیلیا ندارن و بچه سالمه اینا همه بستگی به بدن و گوارش و ژنتیک داره
بعضیا ندارن
منم ندارم 😍
بعضیا اصلا ندارن که خیلی خوش به حالشون
بعضیا دیر تر شروع میشه
خوش بحالتون جون ندارم دیگه از تهوع و استفراغ
منم ندارم اصن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.