من همش حسشو دارم یا رب انار میخورم یا رب الوچه بالا نمیارم ولی حسش روزی چند بار همرامه🥴🥴🥴
گلم قطره ویتاگنوس از کجا گرفتی منم تنبلی دارم البته ی تخمدانم و تخمدان راستم سالمه اما ضخامت رحمم پایینه و فولیکول این ماه یدونه داشتم اونم یازده ونیم بود
قرص اوزیل میخورم برا تنبلی میخام متفورمین بخورم شما چیکارا کردی ک حامله شدی
شما خوبه صبح هس من شبه وای که بده اصلا غذا نمیخورم شب
رفتی واسه ضربان قلب
من حالت تهوو ندارم ولی خیلی ضعف میکنم
خیلی حس بدیه منم به شدت درگیرم
چوب شور بخور یا بیسکوییت ترد خیلییی تاثیر داره منوفقط اون نجات داد صبح به صبح چشمم وا میکردم یدونه میچاپوندم دهنم😂🤦🏻♀️
درگیریم صبح تا صبح بعدی
هیچی سلام میرسونه🤣
گريه ميكنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.