چه میکنید با تهوع؟

۸ پاسخ

بدبختی میکشیم 😔🤐

اوق میزنیم بالا میاریم

همین الان سرم و امپول زدم تونستم یکم‌نفس بکشم

نداشتم و ندارم 😂

خداروشکر دورش گذشت

عیر قابل تحملللل🥴

من‌ تو بارداری اصلاا تهوع نداشتم‌ حتی گوشت‌‌ و مرغم‌خورد میکردم

هییچ😪😪

سوال های مرتبط

مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری