بعد از سرکلاژ باید کلا از سرویس فرنگی استفاده کنیم ؟

۴ پاسخ

اره اصن سرکلاژ نباشی نمیتونه ادم بشینه من از ۱۶ هفتگی سرکلاژ شدم همش فرنگی

اره خودت اصلا نمیتونی ایرانی بری

عاره عزیزم اجباری تا روزی که بچه بدنیا بیاد

اره عزیزمممممم حتما.

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری