بخیه هات جذبی یا کتابیه؟ اگ کتابیه خودت میتونی بکشی چون من ت خونه بخیهامو کشیدم مثل اب خوردنه
وای تو زایمان کردی نترسیدی از یه کشید نخ ساده میترسی😂😂چیزی نیست عزیزم نترس
منم دکترم نیست شنبه میخام برم ولی درد ندارع اصلا متوجه نمیشی چون هنوزم ناحیهی عملت بیحسه
اصلا نمیفهمی
چون جای سزارین بی حسه
هیچی متوجه نمیشی
شاااید یه حالت قلقلک
اگه سزارینی ک اصن نمیفهمی
من رفتم خوابیدم رو تخت ژست درد گرفتم ب خودم و چشامو بستم بعد خانمه گفت پاشو گفتم پس بکش گفت کشیدم تموم شد🤣🤣🤣🤣
من دیروز کشیدم ببین اصلااااا هیچی نفهمیدم گفت پاشو
وای منم باید امروز برم بکشم،از الان استرس دارم ،ولی از یه طرف میگم این بخیه کشیدن دیگه مرحله آخره راحت میشی بعدش
ن بابا اصلا نترس هیچی نمیفهمی من ۳بار سزارین شدم وفتی سزارین اولم بخیه هام و کشیدن من هنوز نمیدونستم کشیدن همونطور درازکشیده بودم گفتن پاشو گفتم مگه کشیدی گف آره بعدش دوتای بعدی میدونستم اصلا درد نداره
وای منم امروز باید برم. منم میترسم
منم استرس و ترس داشتم ولی واقعاً متوجه نشدم خیلی خوب بود
نگران نباش توکلت به خدا باشه درد نداره شنیدم☺️
اگه دکتذت خوب بخیه زده باشه اصلا نمیفهمی
تو زایمان کردی از بخیه کشبدن میترسی؟🫠🫠
منم میترسیدم ولی خیلی راحته اصلا متوجه نمیشی
اصلادردنداره عزیزم
اصلا متوجه نمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.