سلام
من فکر نمیکنم تو بارداری عود کنه که بخواد الان چسبندگی بیاره.
چون پریود نمیشید عملا به مرور تو بارداری اون کیستها فعلا از بین میرن و بعد مجدد با اولین پریود شروع به برگشت میکنند. منم دارم. سمت چپم اتفاقا چسبندگی هم داره یه کم
اما تو سونو آنومالی بهم گفتن کیستها فعلا از بین رفتن
منم آندومتریوز دارم دوتا دارم و نگرانم که تو سزارین در بیارم یا نه ☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.