۲ پاسخ

سلام
من فکر نمیکنم تو بارداری عود کنه که بخواد الان چسبندگی بیاره.
چون پریود نمیشید عملا به مرور تو بارداری اون کیستها فعلا از بین میرن و بعد مجدد با اولین پریود شروع به برگشت میکنند. منم دارم. سمت چپم اتفاقا چسبندگی هم داره یه کم
اما تو سونو آنومالی بهم گفتن کیستها فعلا از بین رفتن

منم آندومتریوز دارم دوتا دارم و نگرانم که تو سزارین در بیارم یا نه ☹️

سوال های مرتبط

مامان مامان س جیگر ♥️ مامان مامان س جیگر ♥️ ۷ ماهگی
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد