عزیزم من علائمی نداشتم مثبت شد به علائم فک نکن انشالله ایندفعه مثبت میشی با خبر خوش میای در ضمن تو شیش روز مشخص نمیشه به اینا فک نکن
بیبی بزن دوسم روز۷مثبت شد
انشالله مثبتی🤲🏻♥
عزیزم بسلامتی انتقال دادی خدارپضکر انشالله مثبتی مثبت فکر اله
استرس و ناراحتی و تو فکر رفتن خودش برات یه سمه
به جای همینا عزیزم
مثبت فکر کن تا مثبت اتفاق بیوفته
ب بارداری قشنگت فک کن
گریدشون چی بود
اصلا به علائم نیست
استرس رو از خودت دور کن
استرس نداشتخ باش
ایشالا مثبت میشی گلم جنین چند روزه انتقال دادی؟ پنج روزه باشه ۹ و ده بی بی بزنی مشخصه ولی سه روزه تا ۱۴مشخص میشه منم کلن دوتا داشتم ده تا تخمک کلن برام دوتا جنین شد منفی شدم دوباره از امروز امپولامو شروع کردم
نگران نباش انشالله مثبت میشی
منم روز نهم انتقالم هس و دیگه جنین ندارم
دیروز لکه بینی داشتم
امروز صبح هم ی لکه کم دیدم قهوه ای رنگه
با دکترم تماس گرفتم میگه داروهات قطع نکن و استراحت کن
خودم نگرانم ولی دکتر گفت طبیعیه😔
خدا همون دوتا جیگرطلاها رو برات نگه داره بیخیال باش
انشاالله همونارو خدا برات حفظش کنه عزیزم لطفا دلت روشن باشه تو تمام تلاشتو کردی بقیشم بسپر به خدا و دیگه از فکرش بیا بیرون لطفا
عزیز فعلا،هیچ علائمی نداره تو این روزا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.