اسم دختر من سلینِ
این اسمو خیلی دوس داشتم چون ترکیب اسم خودم و شوهرمه
اسم خودم سارا اسم شوهرمم امین یجورایی ترکیب شد اسمامون تو اسم سلین
دایی شوهرم بعد از اینکه اومدیم از بیمارستان خونه یه هفته بعدش اومد خونمون گفت اسمش چیه؟شوهرم گفت سلین خانوم
گفت نههههه سلین نیست تلفظشو بلد نیستی سِلِینِ😐🫤بعد همون لحظه تو ماهواره داشت سریال فاطماگل میداد یهو گفت چرا نزاشتی فاطماگل؟؟؟ 🤣🤣🤣
گفتم اسم فاطما گلو گذاشتم هروقت دخترتون بچه دار شد بزاره رو بچه خودش
دهنش بسته شد و رفت🤥🤣
وای مادرشوهرمن،پدرشوهرم اومده بودبه خواب شوهرم گفته بوداسمشوبذارماه ماهم گذاشتیم نیلماه،بعدمادرشوهرچرچیل من گیرداده بوداسمی که من میگم بذارین خاک برسر به شوهرخودشم حسادت میکنه
به منم میگفتن،گوش نده بابا بچه توه بچه اونا که نیست
اسمش خیلی قشنگه محل نذار بشون
اخی خوشکل که منو شوهرم دوست داشتیم این یکی دختر شد بزاریم بارانا🥰🥰🥰🥰نشد دیگه
اسمش خیلی قشنگه بقیه بی سلیقن
منم اسم دخترم بد تلفظ میکنن من خودمدوست دارم اسم دخترم هم اسم ایرانی هم معنی قشنگی داره ولی متاسفانه مردمفقط به اسم علی و محمد فاطمه این چیزا عادت دارن همش تکراری
بارانا که قشنگه
دقیقا حرف دل منو زدی
من از این بدم میاد اسم بچرو یجور دیگه تلفظ میکنن چندبار تذکر دادم ولی باز میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.