الان فعلا فقط چندتا تیکه ضروری بخر که لازمشه اگر حساسی و میخوای خودت بخری بقیش و بزار وقتی دنیا اومد با خیال راحت برو بخر من فعلا سلامت جنین برام از سیسمونیش مهمتره
اینترنتی بخر هم راحت تره هم وقتی میرسه خیلی خوبه
من واسه پسرم ، دو ماه آخر هم انقباض داشتم نمیتونستم راه برم زیاد هم اذیت بودم ، اینترنتی میخریدم
من سرویس چوب و سرویس روتختی و لباس و کالسکه و صندلی ماشین ، صندلی غذا اینا رو حضوری گرفتم ، اونم قبل ۸ ماه
بقیه خورده ریزه ها که خیلی هم زیاد ترن و اینترنتی گرفتم
سعی کن از اون مغازه ای که میخوای خرید کنی کانالی چیزی ازش بگیر که راحت انتخاب کنی
آنلاین سفارش دادم همه رو
بنظرتون چن دست لباس اینترنتی بگیرم بقیه اش بمونه بعداز زایمان بد میشه؟
من مامانم ازم دوره شوهرمم وقت نمیکنه واصلا دراین مورد چیزی نمیدونه
اینترنتی واجب هاشو بخر که کارت راه بیفته ایشالا به دنیا اومد بعدش برو به سلیقه خودت مابقی روبخر حتی تخت و کمد فقط الان یه کنار مادر بگیر و چند دست لباس خونه و واجبا
من فعلا فقط دارم چیزای ضروری ۱ ماه اول رو انلاین میخرم بعد از زایمان که سرپا شدم هم اسباب کشی کنم هم سیسمونی بخرم و بچینم
من اکثرا سفارش دادم ،بقیشم مامان و آبجیم که میرن بازار ،از هر چیزی عکس میدن من انتخاب میکنم میگیرن ،
زحمت سیسمونی رو بابام کشیده رفتن خریدن، عکس کمد و تختش رو برام میفرستادن بقیه وسایل رو هم به انتخاب خودشون خریدن
اینترنتی
بخر از ۳۵هفته دیگه بچه کامله
اینترنتی بگیر
یا همسرت با مادرت اینا لیست بده بهت عکس بدن انتخاب کن بخرن
اینترنتی بگیر
نمیدونم والا همینجوری موندم
مامانم میگه من برم بخرم نمیشه که همش بخام عکس بفرستم ببینی بعد میارم هم تو نمیپسندی یهو موندم چکار کنم
اینترنتی بخر کیفشم بیستره وقتی بسته میرسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.