شربت زینک گلوکونات برای بچه من آب رو آتیش بود
اسهال و تب شدید داشت
تبشو با قطره پدی لاکت آوردم پایین البته مرتب زنجبیل دم میکردم میخوردم عالیه برا تب البته اگه از خودت شیر میدی
برا اسهالش هم این شربت رو دکتر داد
آره اسهالش شدیده دیشب تبش ۳۸ بود الان شده ۳۷ چیکار کنم بنظرتون
چون تب داره ببرش دکتر
یجوری اسهال میکنه که از پوشاک و شورت و شلوار میزنه بیرون
ویروسیه من پنج روز بستری بود پسرم تو بیمارستان هنوزم قطع نشده اسهالش نیم کیلو هم لاغر شده
آره بمن گفت۱۲ساعتی نیم سیسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.