۶ پاسخ

اهاا ممنون

دکتربه من گف هر12ساعت پنج قطره

روزی دو بار پنج قطره هر دوازده ساعت

چندروزه اسهاله بعد ی حالت خلط داشت تو پی پی هاش . بعد گفتن پدی لاکت بده. رو کارتنش هم نوشته برااسهال های عفونی برا دسگاه گوارش خوبه

جلو اسهال رو میگیره یا برا اینکه بزاره شکم کار کنه؟

روزی یباره فکر کنم نیم سی سی

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری