۵ پاسخ

وزن بچه منم خیلی خیلی کمه
یه ماهم هست استپ وزنی کرده.
دکترم گفت دو وعده غذا بده بقیش شیر تا وزن بگیره

من گیگوز میدادم زیر ۶ ماه عالی بود بعدش بهش حساس شد پسرم ببلاک میدم اینم خوبه

فک‌کنم نان بهتره

دختر منم همینه دیگ موندم چیکار کنم😭
چند وعده غذا میدی؟

عزیزم بچت موقع تولدوزنش چقدربوده

سوال های مرتبط