سلام میگم این آزمایش چی هست ماما برام نوشت گفت با سنو ان تی بده؟

تصویر
۳ پاسخ

ناشتا باید آزمایش بدم؟

سلام این ازمایش بعد سونو هست عزیزم ..‌ که سونو میدی بعدش باید بری ازمایش که یا همون روز نهایتش تا فردا صبحش باید ازمایش رو بدی وگرنه دبگه قبول نمیکنن

آزمایش انتی

سوال های مرتبط

مامان پاشاکوچولو مامان پاشاکوچولو ۷ ماهگی