دختر من خیلی عطسه میکنه سرما هم نخورده طبیعیه

۳ پاسخ

اره عزیزم
پسرمن تا۳هفته همینجوری بود
دکترم بردمش
دکتر گفت از مواد توی کیسه آب توی بینی اش هست وعطسه هاش طبیعیه

اره عزیزم طبیعی سلول هابازمیشه نگران نباش

شاید به چیزی حساسیت داره

سوال های مرتبط

مامان آیلا💗 مامان آیلا💗 ۱۳ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی