خانوما ورم دست و پا تو این هفته ها طبیعیه ؟

۵ پاسخ

آره دیگه

اره طبیعی منم پاهام ورم دار ولی ن خیلی😅

درخواست میدین 😗😘😘😘

منم دارم نمیدونم طبیعیه یانه

میگن اگه دو طرفه باشه طبیعیه
اگه مثلا یه دست باشه با مثلا یه پا باشه نشونه دفع پروتئین هست

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱۱ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۱ ماهگی
مامان سوین و دلوین👩‍👧‍👧 مامان سوین و دلوین👩‍👧‍👧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۲ ماهگی