۵ پاسخ

نبردی وزنش کنی؟ دکتر یا مرکز بهداشت ؟

منم همین حسو داشتم وزن کردم دیدم اشتباه حس میکردم😂

پسر منم ماه اول و دوم خوب وزن گرفت ماه سوم ۷۰۰ گرم اضافه کرده بود .انگار هر چی بزرگتر میشن کمتر اضاف میکنن😐😕

ثبت احوال اسم آریا مهر و ثبت کرد برات؟

وزن‌گیری دوماه اول خیلی خوبه

سوال های مرتبط