نبردی وزنش کنی؟ دکتر یا مرکز بهداشت ؟
منم همین حسو داشتم وزن کردم دیدم اشتباه حس میکردم😂
پسر منم ماه اول و دوم خوب وزن گرفت ماه سوم ۷۰۰ گرم اضافه کرده بود .انگار هر چی بزرگتر میشن کمتر اضاف میکنن😐😕
ثبت احوال اسم آریا مهر و ثبت کرد برات؟
وزنگیری دوماه اول خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.