سلام عزیزم من پیاماتون خوندم میشه منو راهنمایی کنی من امروز 14 ازادسازی هستک بی بی چکم منفی شد امیدی هس مثبت شه؟ چون واسه شما هم 16 ازادسازی منفی شده بود درسته؟؟ خیلی ممنون میشم جواب بدی عزیزم من خیلی امید داشتم فولیکول هام عالی بودن 😔😔سه روز تست زدم همش منفی
29هفته یکی سونو رشد هست
نه گلم
فعلا سونو نداری تا ۲۸ تا ۳۲ هفته بری برای سونو رشد
سنو رشد دیگه باز باید ببینی چند هفته مینویسه دکتر خودم گفت برای من دو سه هفته دیگه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.