دوستان ۲۵ هفته سونو هم داره ؟؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم من پیاماتون خوندم میشه منو راهنمایی کنی من امروز 14 ازادسازی هستک بی بی چکم منفی شد امیدی هس مثبت شه؟ چون واسه شما هم 16 ازادسازی منفی شده بود درسته؟؟ خیلی ممنون میشم جواب بدی عزیزم من خیلی امید داشتم فولیکول هام عالی بودن 😔😔سه روز تست زدم همش منفی

29هفته یکی سونو رشد هست

نه گلم
فعلا سونو نداری تا ۲۸ تا ۳۲ هفته بری برای سونو رشد

سنو رشد دیگه باز باید ببینی چند هفته مینویسه دکتر خودم گفت برای من دو سه هفته دیگه میشه

سوال های مرتبط

مامان دوتا فرشته کوچولو مامان دوتا فرشته کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آران مامان آران ۱۰ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری