۴ پاسخ

داخل غذاش همیشه کره بندازین شکمش کار میوفته.ابم بعد از نیم ساعت هر وعده غذایی بهش بده

کدو‌حلوایی حتما بریز داخل سوپ هاش و قاطی پوره هاش حتما کره بریز

کدو سبز وحلوایی بده میگن شکمو راه میندازه
تو غذاهاش کره یا روغن زیتون زیاد بریز
اسفناجم عالیه برا یبوست

من اب میدم
روغن زیتون میدم
شکمشو ماساژ میدم
مقعدشو روغن میزنم

سوال های مرتبط

مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی