۴ پاسخ

دکتر به من گفت تا ۵ روز دفع نداشته باشه مشکلی نیس هیچ کاری نکن فعلا

نگران نباش احتمالا چیزی خوردی ک نفخ داشته برا همونه اوکی میشه بعد یه هفته الی ۱۰ روز یبوست محسوب میشه

طبیعیه تا ۵ ۶ روز

اگه شیر خودتو میدی و بی قراری نمیکنه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۷ ماهگی