۶ پاسخ

عزیزم من زدم، تا ۴ سانت درد تحمل کردم .و بعدش برام زدن،خداروشکر راضی بودم .سردرد و کمر درد هم نداشتم و ندارم خداروشکرر.

من اپیدورال زدم
عالی بود
بی حس نمیشی که نتونی زور بزنی یا راه بری
من همش بلند میشدم میرفتم دستشویی و راه میرفتم
فقط دردت کم میشه
واقعا خوبه سر این زایمانمم میزنم

خیلی خوبه میخواستم برم طبیعی با اپبدورال ک نشد...

من زدم عالی بود
کاملا راضیم
ایندفعه هم خدا بخواد با اپیدورال زایمان میکنم

معمولا هر بیمارستانی نمیزنن
ولی خب میگن خیلی بعد زایمان کمر درد میگیری

من میخواستم برای زایمانم انجام بدم
عموی همسرم که دکتره گفت بی حس میشی و نمیتونی دیگه زور بزنی و خدای ناکرده بچه گیر می‌کنه و مهم تر از همه عوارض بی حسی میمونه. گفت دیگه چه کاریه برو سزارین انجام بده.
بعضیا هم که زدن میگفتن خوب بوده

سوال های مرتبط